محمد رحیمی مدیسه

دغدغۀ قلبی امروز من، طب اسلامی ایرانی است؛ به آن بپردازید. مقام معظم رهبری

محمد رحیمی مدیسه

دغدغۀ قلبی امروز من، طب اسلامی ایرانی است؛ به آن بپردازید. مقام معظم رهبری

از دست دادن تعادل بدن

پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۰۴ ق.ظ
پرسش :
حدود یک سال است که گه گاهی در عرض ۲۰ دقیقه تعادل بدنم به هم می‌ریزد و بعد خوب می‌شوم. در آن موقع سر درد می گیرم انگار به داخل سرم مداد فرو می‌کنند. تپش قلبم به ۱۵۰ تا می‌رسد. تنم می لرزد و دست و پاهام سرد می‌شود. احساس تنگی نفس هم پیدا می‌کنم و اینکه بادشکم هم پیدا می‌کنم و احساس دفع مدفوع دارم. به دکتر قلب و اعصاب و داخلی رفتم که می‌گویند چیزیت نیست.گفتن یا از اعصاب و اظطرابه و یا کم خون هستی من الان چند ماهه که قرص آهن مصرف می‌کنم و مشکل روحی خاصی ندارم و باز هم حالم بد می‌شود.
این اوایل هم دفعاتش بیشتر شده خواهش می‌کنم در این مورد کمک کنید.

پاسخ:
یک قاشق چایخوری زعفران را در یک لیتر گلاب و یک لیتر عرق بیدمشک حل کنید و صبح و ظهر و شب یک استکان میل نمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
محمد رحیمی مدیسه

نروید بر زمین هرگز گیاهی
که ننوشته است بر برگش دوایی