محمد رحیمی مدیسه

دغدغۀ قلبی امروز من، طب اسلامی ایرانی است؛ به آن بپردازید. مقام معظم رهبری

محمد رحیمی مدیسه

دغدغۀ قلبی امروز من، طب اسلامی ایرانی است؛ به آن بپردازید. مقام معظم رهبری

۵ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

اسطوخودوس دارای طبع گرم و خشک و ضد بلغم و سودا است.

بنا به گفته ابوعلی سینا اسطوخودوس بهترین داروی پاک کننده ترشحات و اخلاط مغزی است، بنابراین مصرف آن نقش موثری در کاهش التهابات جسمی، روحی و تسکین اعصاب دارد.

استفاده از این گیاه در مبتلایان به بیماری هایی مانند اسکیزوفرنی، آلزایمر، پارکینسون و ام اس مفید است.

اسطوخودوس

ترمیم و بازسازی سلسله اعصاب، تقویت بافت های عصبی و سیستم گوارش، پاکسازی مایع مغزی نخاعی از اخلاط سرد بلغمی و سودایی، افزایش حافظه و کاهش ورم های بافتی عصبی از خواص دم کرده اسطوخودوس محسوب می شود.

مصرف دم کرده اسطوخودوس برای مبتلایان به ناراحتی های ریوی و آسم ضروری است. روغن و جوشانده اسطوخودوس نیز سبب تسکین التهابات و درد مفاصل می شود.

ستفاده از دم کرده اسطوخودوس همراه با مصلح آن (کتیرا) نیز سبب رفع انسدادهای کبد و طحال می شود.

جوشانده اسطوخودوس برای ضدعفونی کردن زخم ها استفاده می شود. لوسیون این گیاه نیز نقش چشمگیری در رفع لک و جوش ایفا می کند.از آن جایی که اسطوخودوس یک گیاه هوشمند محسوب می شود، مصرف آن در طول روز برای کبد و هنگام شب برای مغز اثر بخش است.

مخلوط اسطوخودوس همراه با گل گاوزبان و سنبل الطیب نیز نقش چشمگیری در بهبود عملکرد سیستم مغز و قلب دارد ولی افرادی که داروی اعصاب استفاده می کنند باید ازمصرف همزمان این معجون همراه با داروهایشان خودداری کنند. 
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۷ ، ۱۱:۳۹
محمد رحیمی مدیسه
ارتباط سلامت دندان‌ها با سلامت بدن

سلامت دندان و سلامت بدن
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۹ مهر ۹۷ ، ۱۱:۳۲
محمد رحیمی مدیسه
روش صحیح ماساژ صورت

ماساژ صورت
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۷ ، ۱۱:۳۱
محمد رحیمی مدیسه
پرویس رودولف که بیشتر عمر خود را به دنبال یافتن بهترین دارو برای درمان سرطان صرف کرده، به تازگی از کشف معجونی برای درمان سرطان و دیگر بیماریهای صعب العلاج خبر داده است.

وی گفته است که برای رسیدن به این نتیجه، بیش از 45 هزار نفر را که مبتلا به سرطان و دیگر بیماریهای سخت بودند، مورد آزمایش قرار داد.
روسیا الیوم خاطرنشان کرد که این پزشک اتریشی رژیم غذایی 42 روزه ای را برای بیمارانش در نظر گرفت مبنی بر این که بیمار در طول این مدت فقط چای و آب سبزیجاتی مصرف کند که وی تجویز کرده و بیشتر این محلول را نیز چغندر تشکیل می دهد.
پرویس مدعی شده است که با این روش درمانی، سلول های سرطانی گرسنه خواهند شد و پس از 42 روز می میرند و این معجون آبمیوه به بهبود کلی وضعیت بیمار کمک خواهد کرد.
برای آماده کردن این آبمیوه بی همتا به 55درصد چغندر، 20 درصد هویج، 20 درصد ساقه کرفس، 3درصد سیب زمینی و 2 درصد تربچه نیاز است.

وی روش آماده سازی آن را بسیار آسان و خاطرنشان کرد، فقط باید این مواد را در مخلوط کن برقی انداخت و سپس برای درمان آن را نوشید.

چغندر از سبزیجات بسیار مغذی است زیرا حاوی ویتامینهای B1,B2,B6، اسید فولیک، آهن، روی، آنتی اکسیدان ها، پتاسیم، فسفر، منیزیم، کلسیم و سدیم است.
چغندر هم چنین حاوی بتایین بوده که اسید آمینه ای دارای خاصیت ضد سرطانی و ضد عفونی و تمیز کننده بدن از سموم است.

پژوهشهای پیشین حاکی است چغندر به شدت ضد انواع سرطان از جمله سرطان خون است.
چغندر همچنین حاوی مقادیر زیادی اسید فولیک وغذای ویژه ای برای زنان باردار به شمار می رود و برای تسکین انواع دردها و همچنین شادابی پوست مفید است.
منبع: العالم

درمان گیاهی سرطان
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۹۷ ، ۱۱:۰۳
محمد رحیمی مدیسه
عکس انواع سردردها

سردرد
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۶ مهر ۹۷ ، ۱۵:۵۸
محمد رحیمی مدیسه
محمد رحیمی مدیسه

نروید بر زمین هرگز گیاهی
که ننوشته است بر برگش دوایی